Sharon naar Australie

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vandaag de eerste stap gezet naar mijn avontuur in Australie, namenlijk mijn inschrijving bij het au pair bureau. Je kan niet vroeg genoeg beginnen denk ik zo ;)

Ik wil namelijk pas eind augustus/begin september vertrekken, maar er moet nog een hoop geregeld worden.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Muttie schrijft:
02 Mar 13:01
Your first step is taken... looking forward to the following step(s). Exciting! You go girl, xxxx

Muttie & Pa, Ryan.

Vandaag start het grote avontuur voor jou. Je vertrekt vanavond, voor een jaar naar Australië. We gaan je vreselijk missen, maar weten dat jij een ongelofelijk geweldige tijd tegemoet gaat! Enjoy every moment of your adventure, darling ???? have a jolly good time down under! Love you Mum & Dad, Ryan Dolman, ????Boef!

Muttie

WE GO GIRL!!! Twee jaar geleden alweer schreef ik op 2 maart '15 op de 1e pagina van je reisblog" You go girl" Niet wetende dat je er nog 1 jaar aan vast ging plakken ;) Het grappige is dat we exact op 2 maart '17 arriveren in Sydney : ) De reis is geboekt en we verheugen ons enorm op al het moois wat deze reis ons gaat brengen. Startend met weerzien van jou

LYTTMAB&B xxxx pootjes van Boef & Pablo