Sharon naar Australie

Werken, Paardenraces, een dag als instructeur en wat staat me nog te wachten...

Hallo lieve thuisblijvers! Ben ik weer met een nieuwe update en allemaal leuk nieuws. Laat ik beginnen bij het feit dat ik bezoek krijg...20 juli! Aftellen dus en dan komen Irene en Kirsten me voor bijna een maandje vergezellen. En omdat er nog 4 werkweken over zijn, heb ik ook mijn tickets geboekt voor na mijn au-pair periode. 8 maart vlieg ik naar Cairns. Met als voornemen een weekje vakantie en dan hopelijk te kunnen beginnen met mijn farmwork. Maar voor het allemaal zover is zal ik jullie even bijkletsen.

Na mijn laatste update van 15 januari zijn het drukkere werkweken geweest dan normaal. Dit omdat baby Joshua een paar dagen in het ziekenhuis heeft doorgebracht. Eerst met een virale uitslag over zijn hele lichaampje en waarschijnlijk ook nog een allergie voor antibiotica. Maar na 3,5 was hij weer thuis. Caroline was 24/7 bij hem en John aan het werk, dus ik had JJ hele dagen. Gelukkig is inmiddels de uitslag helemaal weg. Maar de week erop had hij ademhalingsproblemen en moest hij weer terug. Wat blijkt astmatische bronchitus, arme Joshy. Inmiddels weer een week later is hij zo goed als de oude en kan hij weer lachen. En bovenal gaat het heel goed met JJ. Hij helpt heel graag en wordt steeds zelfstandiger. Hij geniet en groeit op pre-school en onze speelmomenten zijn nog leuker en gezelliger. Afscheid nemen gaat lastig worden van die twee.

In mijn vrije tijd heb ik afgelopen 3 weken weinig gedoken. Een weekend werd gecanceld wegens 'voorspelt' slecht weer, maar het bleek een prachtig weekend. Dus zijn we gaan stappen in Manly en een slaapfeestje gehouden bij Eva. Super grappig en gezellig. Wel raar dat ik even moest doorgeven dat ik niet thuis sliep (hoe oud ben ik ook al weer?) En de dag na het stappen hebben we nog genoten in de zon in Manly met een Ladies beer. Ladies beer is bier met een rietje en een smaakje, heel bijzonder.

Het weekend erop vierde Caity haar verjaardag (en waren papa en Mitch jarig) en gingen we naar de paardenraces. Helemaal netjes aangekleed in een jurk, versierseltje in je haar en bij voorkeur op hakken (dat deed ik dan even niet) gingen we fancy gokken op paarden onder het genot van wat champagne. Het is echt zo'n event van zien en gezien worden. En sommige hoofdversiersels, met name de hoeden, waren nog belachelijker dan met prinsjesdag. Uiteraard heb ik nog een gokje gewaagd en niks gewonnnen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Afgelopen weekend stond eindelijk weer in het teken van duiken. En dit weekend was het aan mij om les te geven als instructeur en was mijn instructeur er om te observeren, assisteren en waar nodug aan te vullen. Het lesgeven is super leuk en ging goed. Ik had postieve feedback en wat kleine tips om het nog beter te laten worden. Marcos zei vooral dat ik gewoon meer ervaring nodig heb, maar dat komt met oefenen.

En 26 januari was het Australia Day. Er wordt gevierd dat in 1788 de eerste vloot Sydney bereikte. Het is een nationale feestdag die je in Nederland zou kunnen vergelijken met Koninginnendag. Ik moest 's ochtends wel werken, maar 's middags de stad in en we hadden kaartjes voor een harbour party boat cruise. Dat was super tof, gezellig, druk en we hebben staan dansen tot onze voeten zeer deden :p Terug in de haven hebben we het vuurwerk van Darlingharbour gezien en zijn we daarn nog uiteten geweest bij Vapiano. Leuk dat het concept precies hetzelfde is als Nederland en ik hoefde de kaart niet eens te zien om te weten wat ik wilde hebben.

En morgen ga ik een weekendje naar Melbourne. 1:15 pm vertrekt mijn vliegtuig en zondagavond kom ik weer terug. Voelt echt alsof ik even op vakantie ga. Ik kijk er enorm naar uit. Het weekend erna ga ik hoogstwaarschijnlijk met de duikschool een weekendje naar south west rocks, naar de divesite: fish rock. En voor de liefhebbers heb ik een filmpje op youtube gevonden wat ik daar kan zien. Als jullie dat ook willem zien, kijk even op youtube onder de titel: Fish Rock Cave - South West Rocks

Dan duurt het niet meer lang of het is me verjaardag, dus ik denk dat ik jullie daarna weer een update schrijf!

Dank u alle trouwe lezers en spreek jullie snel xxx

Reacties

Reacties

diana@mdolman.nl

Leuke update : ) Heel veel plezier in Melbourne, wijffie!xx

friedahouke@hotmail.com

Wat een goede berichten heel veel plezier Sharon xxx
Lieve groetjes Frieda.

Kirsten

Fijne update weer! Tot heel snel lieverd! Nog een paar maandjes

Sandra

Wat kun je leuk schrijven Sharon! Op mijn vrije dag heerlijk een klein beetje je avontuur meebeleven:) De updates zaten in mijn ongewenste box, dus heb nog wat terug te lezen:) Have fun!

fam. van binsbergen

Sharon, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, gezellige dag!
Wat een leuke verhalen over al je belevenissen, zowel
over je werk als de dingen die je allemaal onderneemt.
We lezen ze met veel plezier.
Lieve groet!

Mevr de Groot.

Lieve Sharon.
van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
heb je een leuk verjaardag feest gehad ik was gisteren bij moeders natuurlijk veel over jou gehoord.Hartelijk groeten .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active