Sharon naar Australie

14 dagen voor vetrek!

Het is bijna zover, nog 14 dagen en dan loop ik rond deze tijd op Schiphol, ready to go! Ondertussen kreeg ik het bericht dat afgelopen vrijdag gezinsuitbreiding heeft plaats gevonden. Caroline is bevallen van Joshua. Beide maken het goed en de foto van Joshua is te schattig.

Dan ook weer wat onhandigs. Zaterdagavond viel ik tijdens het skaten. Op z'n Sharons gaat dat natuurlijk even mis en in mijn elleboog zit dan ook een klein breukje. Nu een week in het drukverband en vrijdag aanstaande terug om te horen hoe of wat. Dus dat wacht ik even af. Positief op een snel herstel, want zowel Joshua als JJ zullen af en toe eens opgetilt moeten worden.

Verder is alles voor vertrek zo ongeveer wel geregeld. Nog de laatste dingetjes verhuizen (ik zal dat delegeren) en een internationaal rijbewijs halen bij de anwb. Ook moet er nog een tas worden ingepakt, echt een uitdaging! En 24 uur van te voren inchecken natuurlijk!

Wel heb ik alvast een bucketlistje gemaakt. Erg ambiteus en niet alles zal kunnen worden afgevinkt, maar ik kan het op z'n minst proberen. Ben bang dat er ook nog wel aanvulling zal komen :p

Het lijstje is als volgt en ja ik heb gewoon 2 lijstjes:

Bucket list duiken:

- great barrier reef (QL)

> cairns

> great keppel island

> townsville (ss yongola)

- jervis bay (NSW)

- portsea (VIC)

- port lincoln (SA)

- rottnest island (WA)

- ningaloo reef (WA)

Bucket list:

- sterren kijken in de outback

- kangaroos in het wild zien

- kangaroo eten

- op de foto met een koalabeertje

- walvissen spotten

- de aboriginal cultuur leren kennen

- 4 wd rijden op fraser island (QL)

- naar withsundays (QL)

- paronella park (QL)

- eucalyptusbomen in het echt zien (bijv. glass house mountains (QL)

- kuranda scenic railway (QL)

- heron island als de schilpadjes uitkomen (QL)

- blue mountains (NSW)

- ontbijten bij Bills van Bill Granger (NSW)

- hyams beach (NSW)

- sandboarding @ worimi conservation lands (NSW)

- "leren" surfen (in Byron Bay misschien?) (NSW)

- klimmen in het klimwalhalla mount arapiles tooan state park (VIC)

- Melbourne (VIC)

- torquay om the great ocean road af te rijden (VIC)

- ondergrondse stad coober pedy bekijken (SA)

- the Ghan van adelaide naar darwin (SA / NT)

- zonsopgang bekijken bij de uluru of te wel de ayers rock (NT)

- kakadu (NT)

- kamelentocht maken in broome (WA)

- lake hillier (pink lake) (WA)

Maar allereerst natuurlijk Sydney, van voor tot achter en van links naar recht!!!

Er waren mensen die mijn adres van daar wilde hebben, dat mag. Maar ik heb besloten dat niet op de blog te delen, omdat het een openbare blog is. Stuur dan even een PB-tje op facebook of een e-mailtje.

xxx

Reacties

Reacties

Marcella

Ohhhh zo spannend, het schiet al op! En wat rot van die val, hoe krijg je het voor elkaar zo vlak voor je vertrek :-( heb je wel gecheckt of je mag vliegen als het verband er op moet blijven? Kans op trombose etc? Alvast heel veel plezier, meid! Xxx

Marcella

Bloggen, bloggen, bloggen!!

Ina Droger

Ha Sharon

We zijn gisteren teruggekomen van vakantie en willen je een hele fijn tijd wensen in Australie. Geniet er van. Ik hoor de verhalen wel van je moeder.

Groeten van Jan en Ina Droger

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active