Sharon naar Australie

Aftellen kan beginnen!

Joe!

Vandaag breng ik het leuke nieuws. Gisteren kreeg ik te horen dat mijn visum is goedgekeurd, dus ik mag het land in! Vervolgens heb ik meteen een ticketoptie aangevraagd en ook die was binnen 2 tellen binnen. Na even overleggen met de familie Vagenas over de tijd van aankomst is het ticket zojuist geboekt!

Dus het aftellen kan gaan beginnen! Nog 104 nachtjes slapen voor mijn vliegtuig op 25 augustus om 21.40 opstijgd vanaf Schiphol. Dat vliegtuig zal 6.05 landen in Dubai. Na 4 uurtjes gaat het vliegtuig weer verder naar mijn eindbestemming Sydney, waar ik rond 6.15 a.m. zal landen. Dan hoef ik alleen nog maar de hele dag wakker te blijven en hoop ik meteen een beetje in het ritme te zitten.

Ik ben in ieder geval super excited, maar er moeten ook nog wel wat dingen geregeld worden, zoals een au pair verzekering, SVB aanschrijven en de australische versie van de VOG aanvragen (WWCC)

Reacties

Reacties

Marcella

Yayyyyy

Kirsten

Yes! Goed nieuws. Super blij voor je!

Charel

Heel tof, Sher! Gaat een super ervaring worden :)

Ina Droger

Fantastisch Sharon.

Muttie

Vandaag nog maar 100 nachtjes... Dan gaat je avontuur beginnen bij de Fam. Vagenas! Wat boffen die kidz! En jij met zo'n leuk gezin! Heerlijk vooruitzicht, lieverd. Luv you, to the moon and back! ????

Frieda Houke

Gaaf hoor Sharon, gaat fantastisch worden!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active