Sharon naar Australie

Dat gaat snel!

Time flies when your having fun! En zo vloog de tijd ook vrijdagochtend tijdens het Skype gesprek met Caroline (Moeder van JJ en baby opkomst).

Na ruim 70 minuten te hebben gekletst leek het alsof we elkaar al tijden kende en de klik was er sowieso. Ik weet van alles over Sydney, het gezin, JJ, hobby's, het huis, mogelijkheden in de buurt qua vrijwilligerswerk, school en over rijlessen. En ik werd ook het hemd van het lijf gevraagd. Van motivatie tot waar ik niet van houd met eten.

Aan het einde van het gesprek was Caroline zo enthousiast dat ze meteen vroeg of ik hun au-pair wilde worden. En ik als stuiterballetje wilde ook wel meteen ja roepen, maar het leek me verstandig er nog even over na te denken.

Ik zei: 'Give me 24 houres' en zij zei:'Time starts now'. Zolang kon ik niet wachten, want het voelde gewoon goed. Dus na een paar uur mailde ik hun dat ik graag zou komen. En vannochtend had ik een super excited berichtje in mijn mailbox! Eind Augustus (rond de 22ste) ga ik naar de familie Vagenas in de wijk Pagewood. Vlak bij Bondi en Coogee beach en 15-20 minuutjes van het centrum!

Dus nu kan de volgende stap genomen gaan worden, want ik ga naar SYDNEY! Opzoek naar een ticket, visum regelen and so on....

Reacties

Reacties

Fran

Yeahhhh Shar... Wat ontzettend fijn en super gaaf...
Jeetje zeg soms denk ik wel eens pff had ik maar eens
zulke uitspattingen gedaan...

Mar

Urghhh zo gaaf!! Ik ga sparen om je te bezoeken :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active